tiistai 3. syyskuuta 2013

Laitetaanko pakettiin?

1. Tää spessupostaus on "kopioitu" blogista jota seuraan. Olen siis ideavaras.
2. Eli luovuutta multa ei oikeesti löydy, vaikka valokuvaajilla pidetään ominaisena "avaruuskatsetta", joka on luova, avara ja taiteellinen.
3. Hiustenväristä päättelemättä olen mielenvikanen bimbo ja tyhmä kuin saapas.
4. Olen blondi. Ainakin tällä hetkellä.
5. :D-hymiötä käyttäessäni en oikeasti naura.
6. :DDD = saatan olla hymähtänyt ääneen.
7. Yksin ollessani saatan alkaa tanssahdella musiikin tahtiin. Kunnes huomaan avonaisesta ikkunasta koiranulkoiluttajan tuijottavan, joka on selvästi huolissaan tulevaisuudestani.
8. Ja laulan myös joskus. Silloin varmasti myös naapurit ovat tietoisia siitä. Käyttävät varmaan korvatulppia tai kuulosuojaimia kuulon suojaamiseksi.
9. Olen helposti ylipuhuttavissa, mikäli tuleva kuulostaa hauskalta tai hyödylliseltä.
10. Olen sinisilmäinen, sitä on silti vaikea käyttää hyväksi.
11. En osaa sanoa pahasti kasvotusten. Osaan kyllä sanoa faktat. On ihan oikeasti joskus aika huono juttu tämä.
12. Alkoholi on ystäväni.
13. Suorastaan vihaan ihmisiä, joilla ei ole minkään näkösiä tunteita tai empatiakykyä.
14. En nauti huomiosta. Tykkään olla näkymätön.
15. Ja "näkymättömänä" ollessani tarkkailen ja analysoin muita. Se on kivaa. Joskus osun jopa oikeaan.
16. Vaadin aina itseltäni enemmän, kuin voisin.
17. Petyn helposti.
18. Ahdistun pienistä asioista ja tilanteista, joita kukaan muu ei voi ymmärtää.
19. Mut on vaikee pitää tyytyväisenä.
20. Kammoan teräviä esineitä (neulat, veitset..), kaikkea ihmiseltä näyttävää (nuket, patsaat..), ja kiinnipitoa.
21. Rakastan kaniani.
22. Paitsi silloin, kun kämpässä kävellessäni astun kaninkuseen tai  -paskaan.
23. Pelaan The Sims 3 -peliä joskus ja rakennan unelmieni talon ja miehen ja itseni teen vihreäksi pullukaksi, jolla on kaikki huonoimmat piirteet. Se on kivaa draamaa, ei puutu kun popparit.
24. Olen allerginen voimakkaille mausteille (pippuri, chili jne.), tomaatille, paprikalle, raa'alle perunalle, heinälle, koivulle, pajulle, nikkelille ja mulla on atooppinen iho.
25. Viimeisimmän takia jalat näyttää siltä, kun ne olis täynnä kalan suomuja. Suomutettu Katja.
26. Mulla on kaks tatuointia, ja molemmilla on tarkotuksensa.
27. Pidän itseäni blondina, vaikka käsittämättömästi joissain tilanteissa tunnen itseni erittäin älykkääksi, ja hämäännyn siitä itse todella paljon.
28. Suurin osa naisista on kaksnaamasia. On vienyt aikansa löytää edes muutama, jotka eivät ole.
29. Vituttaa, kun miehet pörräävät ympärillä ja tunnustavat rakkauttansa. Saisinko paperipussin päähän?
30. Olen yksi vaikeimmista naistyypeistä, ymmärtää siis. Näin olen ymmärtänyt.



Myöskin mun ystäväiseni pääsevät ääneen, kiitos teille!


- Sä oot harvinaisen fiksu noin idiootiks. Oot myös aika herkkä, hyvä kuuntelemaan ja sun empatiakyky verrattuna mun kykyyn on aika moninkertainen. Sofronoff

- Joka kerta kun käyn sun luona, se kämppä o vähä sekasempi ku viime kerral.

- En tunne sua vielä kauheen hyvin, mutta vaikutat todella mukavalta ja asialliselta ihmiseltä ja elämää nähneeltä.

- Olet kaunis, luotettava, hyvä ystävä.

- Ihan sekasin.

- Tosi lämmin ja hyvän sydämen omaava persoona. Ja oot ihana ku sut saa piristyy.

- Omaa vahvat mielipiteet, mut kuuntelee myös muita ja pystyy eläytymään toisen tilanteeseen.

- Oot ihana ja sul on kaunis hymy.

- Kaunis ja ihana nainen joka hallitsee elämän realiteetit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti