maanantai 13. toukokuuta 2013

Lammassyöpäkö?

Järkyttää miten ihmisistä on tullu todellisia lampaita. Uskotaan kaikki, mitä syötetään. Kuten Facebookissa on epämääränen sivusto Ilmaiset Kilpailut, jossa siis jaetaan kuvia voittotuotteista ja niitä jakamalla voi niitä voittaa. Todellisuudessahan tältä sivulta ei ole tainnut ketään voittaa koskaan mitään. Tänään just viimeks bongasin kuvan, jossa kerrottiin, et voi voittaa PS3 250 GB White Edition -konsolin, ja sitä oltiin sitten jaettu ihan kaveriporukassakin aika paljon. Joku oli sen kuvan googlesta bongannu ja se kuva siis vei jonnekin blogiomaseen ja peliaiheiseen sivustoon. Ja vaikka tän kuvan jakaneille tän ilmotin, niin silti ne jatko sivuston kuvien jakamista. Siis kuinka tyhmä voi olla?

Ja sitten näkee näitä ihania Facebookin aarteita ja kommentteja, joista iskee käsi suoraan naamasta takaraivoon. TOKI olen itsekin jonkin verran lammas, myönnän sen. Mut huomaan, et taitaa olla kehittymässä uus syöpä, Facebook-syöpä. Ainakin mun aivot alkaa palamaan jokasen idiootin tullessa vastaan Facebookin syövereissä. Alkaa tuntuun siltä, et on epäonnistunu jossain ja pahasti, jos en minä niin joku muu. Voisin puhuu tästä loputtomiin, mut ehkä nyt rentoutan aivoni ja koitan keskittyä taas angstin multihuipentumaan (viilsviils) ja kaikkeen paskaan mitä maailmassa voi olla, kuten idiootteihin ihmisiin.

Välillä jotain muutakin selitystä, kun paskaa paskan jälkeen. On tässä elämässä jotain ilonaiheitakin, mut niistä ei niinkään ehkä osaa nauttia ja puhua, varsinkaan jos on näin voimakkaasti ongelmia (pään sisällä, viriviri tööttööt). Ehkä mä voin koittaa jatkossa keskittyy siihen oman vointini parantamiseen enkä niinkään siihen angstaamiseen, kuinka ei ruoka mee alas ja kuinka se painonhallinta on ykkösasia. Pitäs unohtaa kalorit ja laittaa itteni oikeesti peilin eteen ja kattoo, miltä mä oikeesti näytän. Mä oon antanu lampaana ympäristön vaikuttaa muhun, ja tässä lopputulos. Mun on ite ratkastava ongelmani, kukaan muu ei sitä voi mun puolesta tehdä.





Tässä välissä on mainio paikka mainostaa Ranttista. Puhuu täyttä asiaa, ja kyllä sitä huumoriakin löytyy. Ei voi muuta sanoa. Löysin mainion kuvan aiheeseen liittyen. Sori Ranttis.











Sitten on toinen henkilö, jota haluan mainostaa. Puhuu aikalailla samanlaisista asioista, mitään säästelemättä ja kuitenkin humoristisesti. Tässä, olkaa hyvät.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti