keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

No muutama kyssäri

Mitä sun elämään kuuluu syömishäiriön lisäks?

Ihan hyvää. Alotin tammikuussa lähihoitajan opinnot ja tarkotus valmistua, sen lisäks vuoden lisäkoulutuksella sairaanhoitajaks. Pupun.kanssa menee hyvin, Mixun kanssa mainiosti. Mä vaan oon tässä viimiset 3 viikkoo ollu kipee, välillä terveempänä ja välillä niin kipee, et pakko levätä.

Onko sulla kesäsuunnitelmia?

No eikai mulla sellasia vielä. Kesätöitä oon ahkerasti hakenu, on kaupan kassaa ja siivoojaa. Pelottaa kyl vähän, et voinks mä olla niin epäonnekas, etten oikeesti saa mitään paikkaa. Toisaalta terapeutti sano, et olis hyvä ottaa ihan relax ainaki osa kesäst, et pystysin paranemaa vähä paremmi. Saa nähdä, toivos on hyvä elää.

Alatko jo paranemaan syömishäiriöstä?

Ääh.. Mä haluisin voida sanoa kyllä. Mä voisin huutaa kyllä. Mut se ei oo nyt ajankohtasta. Mä en tiedä miten voin myöntää mun terapeutille, et oon menossa väärään suuntaan. Tuntuu täl hetkel siltä, et kaikki ruokkii sitä. Anorektiset mallit lehdissä, tvssä, netissä, kaduilla mainoksissa.. En mä voi välttyy siltä. Enkä mä nyt haluu olla laiha, mut kyl alkaa tuntee väkisinki ittensä liian isoks.. Varsinki ku muutama nimeltä mainitsematon henkilö tsemppaa mua urheilee ja suorastaa sanoo et mun pitää urheilla. Ihan ku en urheilis omasta tahdostani jo valmiiks.. Ja ne taitaa olla sitä mieltä et "ruokitaan ton syömishäiriötä et siit tulis toooosi laiha".

Mikset vloggaa?

Koska uus kone, fuckin netti ei toiminu kuukautee kunnol, eikä kyl vieläkää. Nii eikä oo mitää ohjelmaa enää mil editoida. Vittu mitä paskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti