torstai 13. joulukuuta 2012

Arvontaa

Mä arvon jotain erittäin kivaa joulun jälkeisinä päivinä. Eli arvonta toimii niin, että laitat kommenttia, missä kerrot mielipiteesi blogista. Tämä ihan siks, et palaute on älyttömän tärkeetä mulle. Eli voit laittaa mihin vaan mun postaukseen kommentin, joka on nyt vakka tälläinen:

Mun mielestä blogi on ihan perus.
catezify@gmail.com

Toki jos ei nyt tahdo millään paljastaa spostiansa, niin voi laittaa mun spostiin viestiä. Ja lukijat toki on automaattisesti mukana, jos vaan ilmottavat olemassaolostaan. Harvon kun kommenttia laittavat. Tiedän fbssä ihmisten olevan mukana, joten laitan sinne sitten erillisen päivityksen asiasta. Siellä sit voi ilmottaa ittensä mukaan kommentoimalla tilaa, toki ilman spostia. Ja niitä kysymyksiä hei tulemaan, että saadaan Q&A ! :)

5 kommenttia:

  1. Blogisi vaikuttaa mukavan monipuoliselta ja erottuu massasta positiivisessa mielessä tekstipainotteisuudellaan :)

    http://stressipallona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ai niin, se sähköpostiosoite nyt jäi edellisestä viestistä! Eli:

    iina.niskanen@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Kirjoitat hyvin ja erilaisista asioista. Teksti on monipuolista sekä mielenkiintoista luettavaa. Kaikki mitä yrität merkinnöilläsi selvittää selviää ainakin minulle. Aiheesi ovan mielestäni melko ajankohtaisia. Välillä jokin asia saattaa jäädä lyheksi ja siitä puuttuu se jokin, mutta melko usein se selviää seuraavista postauksista ja se jos joku pitää lukijat kiinnostuneina.

    Piipinen91@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Erittäin mieluisaa luettavaa! Toivotan sinulle mukavaa vuoden alkua!

    x_unrated (at)hotmail.com

    VastaaPoista