torstai 11. lokakuuta 2012

Randomit kuulumiset

Huhhuh mikä yö ! Poikaystävä oli yötä ja sillä oli 9 töihin meno. No se sitte meni nukkumaan siinä 12 aikaan. Mä jäin koneelle viel hetkeks, mut kone sekos niin menin mäkin sitte sänkyy. Se oli muutaman tunnin sellasta puhelimen räpläilyä ja pyörimistä ennen ku olin nukahtanu. Katoin jossain vaiheessa kelloo ennen ku edes väsytti ja se oli vasta 01:15, vaik olin ollu sängyssä ihan järkyttävän kauan. No heräilin ehkä noin 15 min välein koko yön. Kuitenki siinä 4 aikaan sit alko olee jo niin levoton olo, et mä en nukkunu enää silmäystäkään ja pyörin vaan. Torkahdin muutaman kerran ihan muutamaks minuutiks. Kävin juomassa ja vessassa monta kertaa ihan vaan saadakseni sitä energiaa pois, mut ei. Lähin sitten lenkille puolta tuntii ennen ku kello soi, et en häirittis sen yhden unia. No eihä se tietenkää sit saanu unta enää mun lähdön jälkeen. Tyhmä minä.

En sitten tiedä oliks mulla niin paljon asioita mielessä vai mistä johtu, mut ihan hirvee olo kun silmät painaa miljoona kiloo, mut kuitenki energiaa riittää vaik maratooniin. Nojaa kunto ei kestäis, muuten joo.

Tänään ilmestyy video, joka ei oo ihan sitä samaa luokkaa kun edeltäjänsä. Kokeilin jotain uutta ja se taitaa toimia ihan hyvin. Haen kuitenkin vielä omaa tyyliä, ja tuskin kyseinen tyyli tulee toistumaan. Huumori kylläkin saattaa säilyä. Eilisen koneen sekoomisen takia editoin videon vasta tänään, eli siis sen piti ilmestyä tubeen jo eilen. Se ei ole erityisenkään hyvälaatuinen, eikä idean toteutus parasta luokkaa, mut mä työskentelen yksin kameran kanssa, missä on rec ja tarkennus. Niin ja tietysti videon asetukset. Eli joskus vuonna kivi ja nakki ehkä mulla on varaa parempiin laitteisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti