lauantai 13. lokakuuta 2012

Dafuq

HUHHUH ! Eilen oli Justimusfilmsien ja Noste & Protron keikka. En oo koskaan ollu niin hyvällä keikalla! Tunnelma oli niin katossa! Mä alan vaan hymyilemään, kun kelaan eilistä. Mun on pakko laittaa muutama ote keikasta tähän. Eilistä tunnelmaa ei voi edes sanoin kuvailla! Varsinkaan kun..


SAIN SAMIN KANSSA YHTEISKUVAN!


Mun isoveli tuntee Samin ja sit sen kans päästiin takahuoneeseen piipahtamaan. Siinä sit Juhokin tuli morjestamaan ja tuli sitäkin oikeen käteltyä. 8) Mä en tajuu miten mä täs iäs voin fanittaa jotain näin paljon! JF-tyypit on mun idoleita. 8) Ps. tosta kuvasta tulee mieleen se JF-video missä ne kokkaa ja se leipä on mikrossa.. :DD









Jos JF tai Noste & Protro eksyy tänne ja tahtoo mun poistavan videot, niin näin tulee tapahtumaan.

Mun videonmuokkausohjelma ei edelleenkään toimi. Ideat siis hetkeks jäädytetty ja odotetaan parempaa ohjelmistoa.

Ps. Mä en löydä mun saksia ja tää ranneke vähän hiertää :<

2 kommenttia:

  1. Damn. Olis ollu iha mielekiintost tul ees vähä kurkkimaa JF:n keikkaa. Tiesin et se on kyllä mutta kun tämä rahattoman elämä ei ole ihan mukavaa aina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D enhän mäkään mikään rikas ole, mut 8 e liput :)

      Poista