perjantai 26. lokakuuta 2012

Mixu ♥

Ah, mun rakastama asia on nyt maassa. Ei välttämättä pysyvästi, mut mun ikkunasta lumi + aamuaurinko näyttää niin hyvältä. Oli pakko käydä nappaamassa muutama kuva. En kauaa ollu pihalla, ehkä muutaman minuutin, koska sormet alko jäätyä. En tienny, et siel on niinkin kylmä. Tykkään oikeestaan kaikista vuodenajoista, jokasessa on jotain hyvää. Keväällä lumet sulaa ja se lämpö, mikä vyöryy pikkuhiljaa, voih! Ja kesän hyvät puolet varmasti kaikki tietää. Syksyllä on ihanaa se ruska ja ettei ole niin lämmin enää. Voi kun osaiskin silti pukeutua..






K ♥ M - 6 kk


Mulla ja mun rakkaalla tuli eilen täyteen puol vuotta. Tai no, se "virallinen" aika siitä, kun alettiin seurustelemaan. Tuntuu oudolta "juhlia" mitään kuukausipäiviä, mut tavallaan onhan siinä juhlimisen aihetta, et ollaan aina kestetty toisiamme kuukauden pidempään. ;)

Meillä on ollu huonot hetkemme, riitamme ja voih, kaikki ne turhat kinat ja erimielisyydet. Ollaan opittu toisistamme tosi paljon, ja musta tuntuu, et tiedän nyt kenen kanssa haluun olla lopun elämääni. Koska mullahan olis mahdollisuus vaikka mihin timmikroppasiin ja mukaviin miehiin. Mut miks mä ottasin sellasen miehen joka näyttää hyvältä, tai sellasen joka on ihana, jos kerran saan molemmat samassa paketissa? ;)

Jos joku oikee hyvännäkönen gentleman ilmottais mulle, et illallinen olis tarjolla herkkujen kanssa (if you know what i mean) niin eiiii kiitos. Mä tykkään mielummin siitä, et saan mun oman kullan kans keittää nuudelia, kattoo muumeja ja purnata sen kainalossa (ja pelata aapelissa Tinytownia). En haluu ketään muuta. Vaikka se onki aika puupää välillä, niin oikeestaan se on aika söpöä.

Aina se jaksaa kuunnella mun murheet ja olla mun tukena just sillon, ku mä tarvin sitä. Se kannustaa mua jaksamaan ja välittää musta. Ja rakastaa mua sellasena kun mä oon, hulluna ja mielenvikasena. ;)

Just heränneinä.....


Kysymyksiä voi laittaa oikeessa palkissa olevaan Formspringin laatikkoon. Sinne niitä on muutama jo tullut. Muistakaa käydä tykkäämässä blogin fb-sivuista. ;)

2 kommenttia: