lauantai 27. lokakuuta 2012

Palautetta kiitos !

Vaivun nyt jonnekin vitutuksen uumeniin. Kuinka moni tosissaan lukee mun blogia? Täällä käy tilastojen mukaan 1-3 ihmistä päivän aikana, joskus ehkä 4-5. Ennen kävijöitä oli vähintään 35/päivä. Mitä on tapahtunu? Ihan niinku oikeesti? Onks mun tekstit entistä tylsempiä? Vai ootteko te odottanu jotain tulevaa mitä koskaan ei oo tullut? Mä haluan kehittyä. Mut mun on vaikee tehdä se ilman palautetta. Toivon nyt ihmiset et laitatte sormet sauhuten kommenttia, et kun ootte lukenu ennenkin tätä blogia, niin mikä uupuu? Miten tekstiin vois lisätä kiinnostavuutta? Mistä te ylipäätään haluisitte mun kirjottavan? Mä kirjotan siks, et tää on musta hauskaa, terapeuttista (kai).  Ihmettelen vaan, et mikä on saanu ihmisten kiinnostuksen lopahtamaan. Koska toi kävijämäärä koko ajalta, eli parin kuukauden ajalta, ei oo noussu mitenkään huimasti. Se tyssäs joskus kuukaus sitten tohon paikkaan, ja siihen on varmaan muutamia kymmeniä tullu lisää. Auttakaa mua, antakaa palautetta.

7 kommenttia:

  1. Kirjotat nii helvetin negatiivisia ja syvällisiä asioita aina! Vittu kukaa ei jaksa kuunnella :D

    VastaaPoista
  2. No eiks se kuitenkin oo mun elämä mistä mä puhun? Jos oot yhtään enempää lukenu mun blogia niin kyllä oon ihan kertonu syyt siihen miks täällä on niitä negatiivisiakin asioita. :)

    Ja jos mä puhun niin syvällisiä, niin mistä mun pitäis sun mielestäs sit oikeen puhuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis kun musta sun kyl pitäs kertoo vaikka sun vaatteista niinq...tai sit voisit jotain meikkivinkkejä antaa ku ne on niinq kivoja...Vituttaa kun ihmiset on niin idiootteja ja pinnallisia et jollain vitun muotiblogilla on tuhat lukijaa ja oikeesti mielenkiintosella blogilla vaan muutama...

      Poista
    2. Oliks tää tunnustus, et olit ylemmän kommentin takana? :D No joo en kyl ala tekee mitään miellyttääkseni ketään. On vaa tapahtunu nii järkyttävä muutos huonompaan..

      Poista
    3. Ei se tainnu olla...Ja musta blogin pitäs olla terapiaa ja tapa purkaa itseään eli just sitä mitä oot tehnykki :)

      Poista
    4. Niin. No, jatkan tätä nyt silti vaikkei ketään kiinnostaskaan. Itteni takia mä kirjotan, en muiden.

      Poista