torstai 3. lokakuuta 2013

Kumarrus & niiaus

On muuten tosi epätodellinen olo. En oikeen tiedä onks tää totta mikä tapahtuu nyt. No joo nyt mainittakoon se, et oon tutustunu ihan mielettömän hyvään tyyppiin. Ja sit se, et jotenki nää sosiaaliset verkostot ja ihan fyysinenkin porukka tsemppaa mua ihan järkyttävästi jatkamaan ja tekemään sitä mitä osaan ja tykkään. Samanaikasesti tietty sossu koittaa potkia perseelle, et ihan sama mikä ala kunhan oot koulussa. Ja muuten vitut. Miksen vaik kirjottas blogia työkseni? Ehkä se kertoo jo paljon, et mulla ei oo ees 30 lukijaa. No okei, varmaan aikalailla kaikki kaverit (joita kiinnostaa) lukee mun blogia facebookin kautta. Sinne kun tätä linkkailen. Tai pitäskö mun hakee oikeesti mediapuolelle opiskeleen? Oon hukassa. Ei se mitään. Vittuako sen väliä.

Mua jännittää  i h a n  sikana lauantai. Sillon on Youtubemiitti Tampereella ja sinne on tulossa tunnettuja ja vähemmän tunnettuja/alottelevia vlogaajia. Ja tietty paljon ihmisiä ruudun toiselta puolen. Tällä hetkellä listassa on ihan älyttömästi nimiä joista en puolistakaan oo kuullu ikinä ja miettii vielä kuinka paljon siitä listastakin oikeesti puuttuu vlogaajia. Kuten minä, alotteleva ja mitätön. Ei vaan, ei ruveta kriittiseks. Jännä, et yks vlogaajistakin on hyppäämässä mun kyytiini täältä päin, vaikken ikinä oo ees kuullu siitä. Vlogaus on kai niin suosittua nykyään, et on mahdotonta ees tietää kuinka paljon meitä oikeesti on. Viime vuoden miitissä oli joku 30 henkilöä ollu läsnä, ja tänä vuonna tulossa on vajaa 1000 henkilöä. Se kertoo jo jotain. Mut mä en bloggaa enkä vloggaa suosion takia, vaan itseni. Tykkään tästä. Kirjottamisesta. Ja jos joku kirjotusaihe on sopiva videoaiheeks, niin kevyt kässäri/luonnos paperille ja eiku höpöttelemään.

Haluun kiittää teitä aktiivisia lukijoita, vaikka osaatte olla näkymättömiä. Jokaiseen postaukseen on viime aikoina tullu 10-kertanen määrä kävijöitä, mitä lukijoita on. Facebook tekee paljon. Kiitos teille, ketkä ootte kommentoinu ja antanu palautetta, niin täällä kuin tubessakin. Antakaa jatkossakin palautetta ja aihe-ehdotuksia, mikäli sikäli siltä tuntuu. Te "näkymättömät" lukijat ootte tietämättänne mun pävän piriste. Kävijäluvut kyllä kertoo, et joku oikeesti käy täällä. Ja on oikeesti kiinnostunu. Kiitos. Saa heittää toiveita ilmaan, blogiin tai tubeen liittyen. Mitä te haluatte kuulla, lukea tai nähdä? Entä kuka on tulossa lauantaina Treelle?

4 kommenttia:

  1. kerro tatuoinneista ku sul niit oli?

    VastaaPoista
  2. Hyvä et saitte manniksen kans sovittuu kyydin ja tee santun kans blogi kun kerran ootte hyvii ystävii :)

    VastaaPoista