lauantai 28. syyskuuta 2013

Stupidoooo!

Miltä tuntuu olla vähä-älynen, tyhmä ja hidas? Tiedostaako sitä itse ja pitääkö silti itseään viisaana? Mä todellakin tunnen välillä näiden ansiosta itteni galaksin viisaimmaksi ihmiseksi, ohittaen jopa Einsteinin. Kyllä olen blondi, ja väläytän aina välillä sinisiä, vihreitä, punasia ja keltasia valoja päässäni. Mut enemmänkin oon kuullu näiden väläytyksien antavan musta "söpön" kuvan. Tyhmähän mä en ole, sen tietää varmasti jokanen joka tätä lukee. Mut mitä jos olisinkin? Yksinkertaisimmatkin asiat, kuten tietokoneen käyttö tuottaisi suuret ylitsepääsemättömät ongelmat. Pesukoneen ohjekirjanen täytys lukea kolmeen kertaan, ennen kuin tajuisin, mikä ohjelma pitää laittaa. Miltä tuntus, kun asiat selitetään monta kertaa, enkä vain ymmärtäs, rautalangasta väännönkään jälkee? Kyllä voin sanoo, et vituttas niin rankasti. Palkkaisin varmaan jonkun mun personal traineriks, opiskelisin kaikki päivät viisautta ja harrastaisin aivojumppaa. Tienaisin viisaudellani itselleni elämän. Elämän, jossa on järkeä.

Kuka hitto oikeesti lyö mikroon puhelimen ja odottaa, et se kuivuu? Ja ihmettelee koneella facebookissa, et netti ei toimi? Jos mulla olis mahdollisuus, vaihdattaisin joidenkin ihmisten aivot. Oikeesti. Mä een vaan voi ymmärtää ihmisiä, jotka ei omaa minkäänlaista maalaisjärkeä. Toki syy löytyy myös vanhemmista, mitäs on antanu kultalusikan suoraan suuhun ja tehny kaiken lapsen puolesta, ettei sen tarvis oppia miten ajatellaan itse. Jotkut ihmiset on jopa ollu koko nuoruutensa niin laiskoja, ettei oo oppinu mitään koulussa. Hilkulla päässy koulusta läpi, eikä mitään kouluja enää tarvi käydä, sen kun ajellaan isän mersulla ja pummitaan porukoilta rahaa. Vanhempana ajatellaan, et mitään väliä miten sen työhakemuksen täyttää, kirjakielellä kirjota kukaan; "moi oon pena ja mä oon työtön et kaipaisin duunii ja teil just sopivasti oli paikka vapaan et olis kiva jos voisin tulla teil töihin ku ei jaksais kotonaka hilluu. teen oikeestaa mitä vaa joskus saatan silti jäädä kotiin nukkuun koska mä en vaa yksikertasesti jaksa tulla töihin mut hei täs mun yhteystiedot et ilmottel ku voin alottaa työt..."

Miten ois, yhdistetäänkö voimamme ja tuhotaan nää galaksin saastuttavat etanat? Ainiin, eihän me voida, "jokasessa on jotain hyvää". Tottahan tuokin. Mitä hyvää kuitenkaan voidaan saada kypsymättömillä ihmisillä, jotka on pahimmillaan keski-ikäisiä? Pitäskö mun vaan hyväksyä se karu totuus, et maailma on täynnä idiootteja ja hitaita ihmisiä, joille mä en voi mitään? Kumpa elämässä olis olemassa suodatin, voisin suodattaa nää ihmiset kokonaan pois. Sais elää elämäänsä rauhassa.

Mähän oon niin vitun täydellinen, elämä hymyilee ja koskaan en oo kolhuakaan saanu. Äiti ja isi osti mulle ferrarin, ku synnyin ja se oli mun sänkynä, kunnes täytin 18. Toki mä sain kaiken mitä ikinäkää halusin. Asuttiinha me isossa kartanossa aurinkorannoilla, uima-allas mun huoneessa ja leffateatteria unohtamatta. Noh porukat kun eros, mä muutin yksinäni kartanoon ja tääl mä chillaan vielki. Oikeesti. Mul on 678 aviomiestä ja oon synnyttäny 254 lasta. Ooks kade? Kandeekin olla. Mähän oon niin vitun fiksu.

Ottakeepas nyt kukkahattutädit ne kaulimeiset pois kätösistänne ja ottakeepa huumorilla ja lapin rilla ja silleens.

2 kommenttia:

  1. parasta! :DDDDD repesin niin pahasti loppuu kohden mentäes :DDDDD hajotttaaaaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa, voin olla sun personal trainer. Vatsalihakset kuntoon ;)

      Poista