tiistai 23. huhtikuuta 2013

Damdampum

Ahdistaa. Ei mulla muuta.

Viikko meni hyvin, mut taas vaivaa painonhallinta ja mä tosiaankin haluisin olla niin laiha, et ei tuu makkaroita mahaan. Siihen on pitkä matka vielä, mut lähteny jo 4 cm 2 viikon aikana. Tätä vauhtia ei kyl pitäis montaa kuukautta mennä. Jos mulla ei olis koulua tai ihmiset sais mua liikkeelle, istusin kotona syömättömänä ja antaisin mahan kurnia. Mä en halua syödä. Kamalat tuskat jo yhden haarukallisenkin jälkeen. Ja asiaa tosiaan pahentaa ihmiset, jotka tsemppaavat mua lenkille ja suorastaan kieltävät multa joitain ruokia.

Kiitos M, et vihdoinkin ollaan saatu kaikki sovittua ja jaksat olla mun tukena/panostaa mun jaksamiseen. Jo sun ymmärrys auttaa mua pitkälle. ♥ Ja tietenkin kiitos kaikille mun tukena olleille, erityisesti Sampalle. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti