keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Mun elämä, mun päätökset

Alkaa vasta nyt ahdistaa ihmisten tietoisuus. Miks oon menny kertomaan kaikesta?  Voinks mä vielä peruu kaiken ja sanoo, et kaikki on hyvin? Tuntuu, et ihmiset tunkeutuu vielä enemmän mun elämään, mun asioihin ja valvoo mua. Miten niin mä en voi alkaa käymään salilla? Eiks ihminen saa laihduttaa? Heti kun avauduin, alko epäilys siitä, et musta tulee automaattisesti rasvaton luuranko. Syömishäiriöinenkö aina tahtoo anorektikon laihaksi? Hyi olkoon, en minä vaan. Tietämättömille tiedoks, et syömishäiriön diagnoosin voi saada kuka vaan, jolla on omakuva vääristyny ja jonkinäköne pakkomielle ruokaa kohtaan. Oli se sitten ahmimista, paastoomista tai terveellistäkin ruokailua. Ei kaikki yritä laihduttaa rumiks ja muodottomiks. Antakaa mun elää elämääni, eiköhän mun terapeutti osaa hommansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti