keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Miniminivaahtokarkkeja ♥

Arki palaa, koulun penkille palasin. Tänään eka koulupäivä. Tästä se lähtee, se lähihoitajan ala. Kivaa. Vielä kivempaa, et viime torstaina lääkäri pamautti mulle, et en oo parantunu masennuksesta, lähetti mut nupolle ja siinä sitten mentiin. Lääkkeitäkin kovin tarjos. Vielä en oo päättäny, jatkanko ilman. Lääkäri kyllä painotti, et ne on osa mun hoitoa. Mut miten koulu? Voinko nyt sittenkään "sopia" alalle? Kovin kyllä pääsykokeiden perusteella olin ihan sopiva, mut mitäs jos paljastus, et mulla on sittenkin vielä masennus? Pitäs vissiin mennä puhumaan siitä.

Nyt kuuntelen musiikkia, selailen Google+ -sivuani ja pelailen. Niin ja syön vaahtokarkkeja. Harvon mua enää näkee Facebookissa, kulunu mesta. + on paljon parempi ja toistaseks ainaki mainokseton. Jooh kai täst pia meen nukkumaan, huomenna heti 8 h päivä. Tie sitte miten unta saan.. Jos vaikka palailis pian vähän pidemmän tekstin kaa. Onneks tulee uus kone, niin pääsee editoimaan kaikkee kivaa ja sillaij.





Je veux toutes les mains en l'air.
Si tu kiff ça laisse toi faire.
Je vais te mettre bien c'est clair. Yéhéh.
OhOh Jump Jump !
Je suis là pour faire bouger ton body.
On s'en ... dans toutes les party.
Tout les mecs ... Yéhéh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti