tiistai 20. marraskuuta 2012

Ragetusta

Kissat raapii vaikka niiden kans koittaa kivasti leikkiä sillain niin vähän sellasella narulelulla leikkiä sillai joo, niin ja sitten vielä joku hemmetin apinakissa hyppää niskaan ja sitten mä taitan Pingun smurffilta niskat nurin ja sitten Pingu heittää mut ikkunasta ja lähen lentoon ja sitte tappelen variksen kanssa ku meni hermot siihen ku se jotain alko mulle räksyttää ja sit Pingu.. Joo. Terrrveppä terve vaan kaikille. Ihan hemmetin hyvää iltaa ja silleen. Mistäs mä tällä kertaa puhusin? Mun piti kertoo teille kuinka mua ärsyttää kun kissat raapii leikkiessään, mut aihe tais vähän karata käsistä.

Mua ärsyttää niin paljon sellaset bloggaajat, jotka tekee blogin ihan vaan siks, et sais huomiota. Tiedän monta bloggaajaa, joilla on tosi suosittu blogi, mut edes sillon niillä ei oo noussu ns. kusi hattuun. Mut tiedän valitettavasti liian monta blogia missä oikeen kinutaan lukijoita, vaikka kuitenkaan aihe ei kiinnosta kuin lähipiiriä. Sanotaan, että jos nyt liittyy 1 lukija 3 lukijan joukkoon, niin tulee joku karmaiseva yllätys. Yllätys onkin sitten joku hyvin samantapanen postaus joka on aikasemminkin ollut. Esim. blogi kertoo koulua käyvästä tytöstä, ja tyttö kirjoittaa jokaisesta tunnistaan. Tää "yllätyspostaus" olis sellanen, et se kertos vielä syvemmin koulusta. En usko, et muita kiinnostaa, ku lähipiiriä.. Eihän se oo mun asia, tää on mun mielipide. Onhan toki noi yllätykset kivoja, kunhan niissä ei oo takaa-ajatusta. Mä en itse toimi niin, koska mulla ei oo tarvetta kinua ihmisiä tänne, jos niitä ei oikeesti kiinnosta. Ne tulee vaan ilmasen lahjan perässä. Jos haluun arpoa jotain tms, niin kyllä mä teen sen mun lukijoiden kesken, jotka on aktiivisesti käyny täällä ja ollu mukana. Ne sen ansaitsee. Ja sen vuoks kommenttia kannattaa laittaa, ellei muulla tavalla oo kertonu/ilmassu seuraavansa. ;)

Totta puhuen itseni kohdalla on ihan sama, montako lukijaa on. Siis todellakin upeeta, et käytte lukemassa mun blogia! Meinasin sitä, et oli sitten kuinka monta tahansa lukijaa, teitä ei oo koskaan liian vähän. Tai miten sen nyt parhaiten sanoisin, en tarvi enempää, mut joukkoon saa liittyä! Lähipiiri käy uusimmat postaukset lukemassa ja muutama puolituttu, tietääkseen mitä mulle kuuluu. Se on kyllä kiva, jos lukijaks liittyy ja on tosissaan kiinnostunu musta/blogista. Ja tottakai mä kirjotan itselleni, ja itseäni varten, mut osaan myös heittäytyä. Joten jos joku pyytää puhumaan autoista, vaikka niistä en mitään tiedäkkään, kyllä mä sen voin tehdä. Jos se piristää jonkun päivää tms. Ja ainahan se on plussaa, et on lukijoita. Mut toivoisin enemmän kommentteja. Saa kritisoida, antaa palautetta, kysyä ja puhua mistä vaan. Ei tarvi pelätä mua. Oikeestaan sitä mä toivosinkin, saavani uusia tuttavuuksia, kiinnostavia mielipiteitä ja kohdata erilaisia ihmisiä.

Ja sitten taas palatakseni näihin ihaniin ihmisiin. Näillä on n. 1000 kaveria, ne laittaa fb-sivuilleen kuvia itsestään ja laittaa kuvan otsikoks "hyi ku oon ruma" ja odottaa sitten et kaikki fanit (lue: teinit jotka lisäävät kaveriksensa tälläisen ihmisen/julkkiksen, luulevat olevansa itse julkkiksia) tulee sinne "voi ku sä oot nätti" "ah noi sun silmät" "et sä mikään ruma oo" "<333333" Minkä hemmetin takia tarvii laittaa sinne Faceen sellanen kuva, mikä on omasta mielestä ruma? Ihan selvää huomionhakua. En minä ainakaan ittestäni laita nettiin sellasia kuvia, missä oon mielestäni erityisen ruma tms, tai edes kehtais sanoo sitä siinä tapauksessa. Huoh.


Nyt kaikki rakkaat lukijani, kommenttia, piristäkää mun iltaa!

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Pysy sinä vaan siellä kilometrin päässä, ple. ;)

      Poista
  2. En tiedä mitä smurffaisin tähän smurffaukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä smurffaan tätä, mut en sun alempaa smurffausta : )

      Poista
    2. No kyllä nyt täällä smurffaillaan. :D Tainnu Mikaelille käydä kämmi, smurffannu kahdesti sekin. :D

      Poista
  3. Entiedä mitä smurffaisin tähän smurffaukseen.

    VastaaPoista
  4. Smurffasin vahingossa kun eka smurffaus ei näkynyt niin ajattelin että smurffaan uusiksi smurffaukseni kun ajattelin että smurffasin väärän smurffaustunnuksen tuohon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi elämä miten repeilen täällä.. Nyt meette smurffailemaan kyllä jonnekin muualle, et mun nauruhermot saa hetken rauhaa. :D

      Poista
  5. Rauhaisaa lepoa smurffaushermoille.. Smurffaan itseni siis toisaalle!

    VastaaPoista