torstai 1. marraskuuta 2012

ihmiset on hulluja mitä vittua

Mä oon vähän lääkkeissä. Kipujen takia niin vahvat lääkkeet, et vähän on hidasta tää mun aivotoiminta. En tiedä miks mä tein nyt kaks postausta.

Löysin beibet hei iha hemmetin hyvän biisin!! Kai?




TÄLLÄNEN mä oon nyt kun oon ottanu antibiootin, särkylääkkeen ja sun muut tärkeet vitamiinit jne. Virtaa riittäis vaikka hevoseen eiku.. Voin vannoa, et tää ei tuu jatkumaan. Musta ei siis tule pilleristi-nistiä tai muutenkaan lääkeriippuvaista. Lääkkeet on hellittämään kipuja, ja koska kipuja on paljon, on myös eri lääkkeitä runsaasti. Viikon kuuri tai jotain siihen suuntaan.

NONIIIN mitäs te haluisitte kuulla varmaan jotain paskanjauhantaa toki! No mä voisin puhuu teille asiaista mitkä mua ärsyttää ihan helvetisti.

Tylsät ihmiset

SIIS mitä helvettiä? Keskustelu etenee siis suurinpiirtein näin jossain Facessa:

Tylsä ihminen: moi
Minä: moi
Tylsä ihminen: mitä kuuluu?
Minä: ei täs mitää itelles?
Tylsä ihminen: tylsää
Minä: ookoo kui?
Tylsä ihminen: en tie

....15 min päästä.....

Tylsä ihminen: keksi mulle tekemistä
Minä: *keksii tekemistä*
Tylsä ihminen: *ei kelpaa*
Minä: *keksii lisää tekemistä*
Tylsä ihminen: *ei kelpaa*

NO MITÄ HELVETTIÄ jos sulla on tylsää niin olkoon!! Jos mä en oo tullu asiassa vastaan eli ilmottanu itteeni laiskan ja tylsistyttävän maanantai-illan seuraks, niin mulla tuskimpa on sulle tekemistä.... Tai voi ihan olla, et mulla itelläni ei laisinkaan oo tylsää ja sitten alkaa ärsyttämään oikeen toden teolla kun pitäis sullekin keksiä jotain. Joo voi tuliko kyynel? Jotkut ehkä tunnistaa ittensä tästä, mut ei pelkoa, mä en vihaa teitä silti. Päinvaston. Halusin vaan yleisesti jostain purkaa tän tuskan ja kivun pois ja tää oli mainio aihe. Kenenkään ei tarvitse tai kuulu ottaa itteensä.

AMEN tai jotain siihen suuntaan tai itseasiassa ei laisinkaan siihen suuntaan anteeksi ja pahoitteluni minä poistun takavasemmalle nauttimaan lasillisen - jäävettä.


1 kommentti:

  1. Lisätäkseni, kyseinen toiminta siis jatkuu päivittäin ellei useammin. ;)

    VastaaPoista