maanantai 5. marraskuuta 2012

Harhaa

Joka aamu herääminen tuntuu vaikeemmalta
silmät pysyy kii ei oo tänäänkään valol valtaa
ensimmäine ajatus mun mieleeni taas valahtaa
oonko mä saanu mitään hyvää taaskaan aikaan
nyt mulla ei oo aikaa vaipuu itsesääliin
vaikka tuntuu et kaikki mitä teen on väärin
se on vaan harhaa, harhaa, harhaa
mitä ikinä tapahtuukin aion pysyy vahvana

Helvetin iso maailma vitun suuret tunteet
mä joskus luulin et tiedän oikeesti mitä mä teen
hukun tunteiden virtaan kuolen tähän tuskaan
en tiedä mitä pitäis jokaselle kyselijälle vastaa
mä oon onneton paska, ylitunteellinen neiti
vitut musta, laitan ekalle sijalle mun frendit
mun pääkoppa sekoo täällä, mitä helvettiä
miljoona ajatusta ja tunnetta ravaa mun sisällä

Pitäs istuu hetkeks ja vetää syvään henkee
mut ei pysty, mulla on liikaa kaikkee kesken
se raastaa päivä päivältä enemmän, satuttaa mua
niin kauan kun löydän keinon miten voin rentoutua
en puhu lomareissust, en aurinkomatkoist
en kylpyläkynttilähieronta-hoidoist
sitä ei voi selittää, se on jotain syvempää
kai sitä kaipaa hetkellist pysähtymistä

Mä tarvin aikaa ja mä saan aikaa
mut en saa yksin aikaa kulumaan
oon tehny ratkasuja ja luullu muuta
ne ei oo sittenkään lainkaan auttanu mua

Stressi pilkkoo mut palasiks
ellei joku muu ehdi ensin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti