maanantai 1. lokakuuta 2012

Laiskimus

Hihhiih. Oon koko eilisen päivän pitäny auki tätä sivua, ja oon kelannu et mitä kirjottasin. Miljoona alotusta mut ei yhtäkään lausetta pidempää tekstiä. Totesin vaan, et ehkä suosiolla jätän maanantaille tän homman..

Hain perjantaina muutamaan kouluun. Tän kuun lopussa on jo pääsykokeet, jos pääsen kumpaakaan. Tammikuussa alkais sitten koulu. Oon innoissani, oon niin pitkään ollu kärvistymässä kotona ja miettiny, et mitä hittoa mä teen täällä. Nyt sitten vois hankkia sen ammatin ja koittaa päästä työelämään käsiks.

Täällä kyselin eilen kysymyksiä, joita multa haluttais kysyä. Niitä on tullu vasta 4, joten vielä sais lisää kysellä. Jossain vaiheessa tänään annan vastauksia. Tossa oikeessa laidassa on toi Formspringin kyselylomake, ne kysymykset tulee sitä kautta hyvin perille myös. :)

Nyt vaatteet päälle ja hoitamaan asioita.

2 kommenttia:

  1. hhhiihhii oot ihana, olis kiva tutustuu <3 jatka kirjottamista ^^ voitko tehdä oman musiikkivideon biisille call me maybe?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mitä?? Hei ihan mahtavaa kuulla, kiitoksia :) Biisistä musiikkivideo.. En mä tiedä en mä osaa : D

      Poista