lauantai 20. lokakuuta 2012

Hei taas !

Ihan hirvee kiire tuntuu olevan. Ei mulla oo ollu yhtäkään päivää nytten, et olisin ollu yksin. Joko joku on täällä tai mä jossain. Nyt alkaa olee sellanen olo, et nyt sitä omaa aikaa. Koitan viikonlopun sinnitellä vielä, koska mun poikaystävä lähtee ranskaan 12 päiväks eikä me nähdä sen takia. Meille tulee puol vuotta yhdessäoloaikaa täyteen 25. päivä ja tää yks on siellä jossain.. Joten me vietetään yhteistä aikaa sitten kun hän palailee.

Joskus mua painaa syyllisyys, etten kirjota tänne. Jos mulla on aikaa, niin tottakai mä kirjotan päivittäin. Mut just sillon ku oon yksin kotona koneella niin tietenkää ei tuu mieleen kurkata tänne. No sit kun saan omaa aikaa..

Ihanaa, sain vihdoin maksullisen editointiohjelman johon ei takuulla tule keskelle ruutua valmiiseen videoon mainosbanneria tai 4 tunnin työn jälkeen ohjelma totee et tiedostot on virheellisiä. Se helpottaa jo paljon.

Mun alakulosuus on lisääntyny. Välillä tuntuu ettei musta oo mihinkään ja se mitä osaan, vaikuttaa naurettavalta. Mulla on aikaa, kun oon nyt työttömänä, nii pakko mun on jotain kehittää. Masentaa, jos koko ajan joku on ilkeilemässä tai mollaamassa.

Hyvät yöt.


Lähetetty Windows Phonesta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti