tiistai 25. syyskuuta 2012

Terapiaa

Vähän on lähteny into kirjottaa. Oon siinä jamassa tällä hetkellä, et ei meinaa onnistua. Mut suunta on ylöspäin. :)

Mun päivä on ollu tosi omituinen. Heräsin 8 aikaan ja päätin alkaa siivoomaan, mikä on tosi outoo. Siivoilin ja tiskailin vuorotellen ja pesin pyykkiäkin jossain välissä. Lähin siinä kymmenen pintaan sit lekurille astmasta, oli siis vaan kontrolliaika eikä mitään ihmeellistä.

Höpöteltiin siinä sit muutamasta muustakin asiasta samalla ja totesin, et on kyllä aika touhua. Voin kuvitella niitä, jotka aidosti tarvii sitä apua ja jos ne saa sellasta kohtelua mitä mä sain, ollaan kyl terveydenhuollossa aika heikoilla. Niin ihan sillä, et mullahan on avun tarve, mut ei niin vakava, kun joillain jotka on kriittisessä tilassa, esimerkiks psyykkisesti. Käyn siis yksityisellä terapiassa, on lyhyemmät jonot aikoihin ja mielestäni paremmat hoitokäynnit kuin muualla. Kallistahan se on, ei ihan joka talous sellasta kestä. Mut lekuri vetos siihen, et mun on siellä yksityisellä käytävä ja hoidettava psyykkiset asiat siellä. Totesin vaan, et mä en oo sidoksissa sinne mitenkään ja en mene sinne, jos mulla ei oo varaa. Joten hän ei siinä tilanteessa voinu olettaa, et mulla on pysyvä hoitosuhde.

Kuitenki ajattelin varata aikaa ihan yleiseltä puolelta, mut sitten taas jonotellaan ties kuinka monta kuukautta, et saa yhtä tehokasta hoitoa mikä vastaa nykystä. Ei voinu lääkärikään kirjottaa lähetettä suoraan paikkaan, jossa olisin sitten voinu olla jonossa ja siihen asti hoitanu asiani yksityisellä. Mut ei, mennään pidemmän kaavan kautta sitten.

Kaiken lisäks..
..ärsyttää
..vituttaa
..hermostuttaa
..itkettää
..oon vihanen ja kiukkunen.

Näihin tunnelmiin on hyvä lopettaa. Jos palaisin taas jossain mukavammas aihees.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti