torstai 27. syyskuuta 2012

Just relax

No mutta hyvää yötä rakkaat lukijani. :) Perustin blogille oman sivuston tonne Facebookiin. Laitan sinne linkkejä postauksiin, enkä tee sitä enää omilla tunnuksillani. :)

Tänään on ollu ihan mahtava päivä, vaikka en ookkaan mitään kummosta saanu aikaseks. Kävin kaupungilla palloilemassa, moikkaamassa kaveria ja sieltä tullessani kävin kylvyssä ja otin päikkärit kullan kainalossa. Ah kyllä kelpaa olla rentoutunut. Nyt olen sitten loppuillan istunu koneella ja kattonu välillä vilaukselta mitä telkkarissa tapahtuu. Nyt ainakin sieltä tulee joku rikossarja.




Oon väsänny aika paljon tota musiikkia, mulla on jo muutama biisi valmiina. Mut vielä en niitä julkase kenenkään korviin, koska toistaseks se on niin hirveetä settiä, et vähän pitää treenata koko ohjelman käyttöö vielä.. Siitä tulikin mieleeni, jos joku on kova linssilude niin saa ilmottautua. Mä mielelläni kuvailen ja kasvatan kokemustani entisestäni. En oo siis verrattavissa ammattitaitosiin ihmisiin, mut mulla on suht hyvät välineet, tiedot ja keinot joilla yllän aika lähelle. :)

Mun luuri temppuilee taas, pitäis varmaan viedä se huoltoon. Ensinnäki laturissa ollessa se sekoilee, jos näpyttelen mitä vaan esim. viestiä, se lykkää sinne kirjaimia väliin ja näyttää siltä, ku joku aave näpyttelis mun kans kilpaa. : < Ja sit tänään huomasin et eihän se ees oo ladannu sitä puhelinta koko yönä, kun akku ihan finaalissa. Voih.

Nukkumaan ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti