tiistai 18. syyskuuta 2012

Rahaa palaa



Joko ootte kuullu Saunalahden uusimman mainosbiisin? Liian tarttuva. Oikeesti. Niiiiiin tarttuva. "Oon suomen kuningatar, elän sun unelmaa".. Help mej mä en selviä. Biisi on ihan hirvee, mut silti hyvä. Sanokaa, et oon sekasin. Sanokaa se, pliis. Kiitos.

Mä leivoin eilen aamulla mummun kans sämpylöitä. Niit tuli niin paljon, et lähetin äidille ja veljelle osan. Saa ne mäyssyttää mun myrkyttämiä pullia. Kjäh, kjäh.. Noh ei vaan. Niist tuli must tosi hyvii. Aika täyttäviä vaan. Mut eiks niin kuuluukin? Tai sit mä tietysti laitoin sinne jotain hyvää ylimäärästä.. :DDD hyvää ruokahalua isoveli..

Kävin päivällä moikkaamassa pikkumestaria. Eli siis kummipoikaa. Se oli kasvanu taas ihan hirveesti, iso poika. Harmi etten koskaan tajuu napata kuvaa tai ylipäänsä kameraa mukaan sinne mennessä. Mä siitä saisin varmaan kivoja kuvia. Tai sitten en, sil on sellanen vauhti kyl aina päällä. Mä oon niin onnellinen, et sillä on parhaat vanhemmat mitä voi olla. Rakastavat sellaset, ja se rakkaus paistaa kilometrin päähän. Ja koti on tietenkin muokattu lapselle sopivaks. Pikkusella on tilaa kasvaa. :)

Heeei käykää nyt erittäin ahkerasti patistamassa erään (linkki alla) blogin kirjottajaa kirjottamaan useemmin! Kyseisen henkilön perheeseen on tulossa pientä perheenlisäystä, meinaan pikkunen hauveli. Voih. Mä meen sinne sitten kyläileen ja ihastelemaan kuinka söpö kaveri on kyseessä. 8)

Tästä blogiin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti