torstai 13. syyskuuta 2012

Päässä viiraa

SIIIS se on moi. Mä oon ihan sikaväsyny ja mä en tajuu miten aina päivällä mä en muka kerkee koskaan tänne ja sitte ku alan kirjottamaan niin tajuun et hirvee väsymys painaa.. HUOH.

Mulla on liikaa ideoita päässä musiikin suhteen. Liikaa, siis oikeesti liikaa. Ja sitten ku yritän työstää toista ideaa niin toinen puskee takaa ja sit summana on se et mul on miljoona keskenerästä työtä eikä ykskään ole valmis.. No se on tällästä kai alkuunsa.. Mut huomenna santsaan sekä musiikkiin että kirjottamiseen, tai ehkä jopa videoon.

Mähän siis alotan ihan nollasta. Ainoo mikä mulla on ehkä vähän paremmat kuulokkeet ku tokmannilta ostetut 4,99 euron korvalaput. Ei kuitenkaan parasta laatuaan. Mut sit multa löytyy syntikka. Sitä en vielä ainakaan käytä biiseissä, mut sillä mä välil testailen kaikkii äänii ja koitan saada päästäni ideaa/melodiaa ulos.

No mutta, ennen kun uni menee ohi - pääsen siis vihdoinkin ehkä jopa ennen klo 3 nukkumaan - painunkin tästä pehkuihin.

AHHHH niin mun piti hehkuttaa mun poikaystävää kui söpö ja hömppä se on. MUTTA uni voittaa. Onneks se on mun. :3

HUOMISEEEN kaikki jormat ja liisat, tättärää ja titityy vaan teillekin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti