keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Angstia ja ripaus kyyneliä



No mitäs tässä, vähän paskat tunnelmat. Piti tehdä videopostaus, mut ei taida näillä kyynelsilmillä onnistuu. Oon muutenki niin räjähtäneen näkönen, eikä mul oo kyl mitään ideaakaan mist puhusin. Ei ollu tarkotus et täst tulis tällänen angstipostaus. Mulla vaan on nyt tarve saada puhuu. Mä en oo niin heikko mitä teksti antaa ymmärtää, mullakin on heikko kohtani ja tää on yks tapa, miten saan oloni helpottumaan ainakin vähän.

Mä en nää itteeni viallisena ihmisenä, mut en mä sano olevani myöskään täydellinen. Joskus kuitenkin tulee hetkiä, kun jokin ei mee niin, kuin sen pitäs mennä. Sillon helposti syyttää itseään. Niin kuin mä nyt. Mulla on lähes kaikki mun kaverit jätkiä. Ihan vaan siks, et liian moni muija on pettäny mun luottamuksen ja/tai tehny paskamaiset. Mut siis mun kaverit, tai niin mä luulin, on alkanu putoomaan yks kerrallaan. Muutama koittanu rikkoo mun parisuhteen, toiset muuten vaan unohtanu mut/ei oo ollu aikaa mulle, tai sit vaan pettäny mun luottamuksen. Ja tän vuoks, tunnen itteni tällä hetkel ihan hiton huonoks ihmiseks. Mul on vaan ollu huonoi kavereita joo, mut mussa on jotain vikaa, koska ne on tehny niin. Ei kukaan täysjärkinen koita rikkoo kaverin parisuhdetta.. Mä en tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja kuinka moni kaveri tosissaan pitää kiinni. Vai pitääkö ollenkaan.. Mä en yksin pysty pitään ihmissuhteita kasassa. Siihen tarvitaan molempia.. Joten sen näkee, ketkä on tosissaan.

Mä meen tästä nyt angstaamaan ja puristan varmaan muutaman kyyneleenki vielä kun niitä nyt muutenki tulee. Joten hyvää yötä ja toivokaamme et huomenna on parempi olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti