sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Maailman upein ja salamyhkäisin nainen

Olen sosiaalinen, temperamenttinen ja haluan auttaa ihmisiä. Vaikka olisi kuinka tuntemattomat ihmiset kyseessä, autan aina. Parisuhdeongelmia oon hyvä kuulemma ratkomaan.. No tottakai se auttaa aina, kun oon ulkopuolinen. Omassa suhteessani en tietenkään osaa nähdä samalla tavalla.. Onnistuin tänään kuitenkin ehkä pelastamaan erään parisuhteen, jonka tilanne näytti pahalta, mut en tiedä oliko se sitä loppujen lopuks. Sain kyl siitäkin kehuja, kun osaan hoitaa tilanteen, ku tilanteen. No, mä vaan autan, jos voin.

Tuli sitten lähdettyä liikenteeseen ja käytyä eräässä paikassa, jossa sitten juttelin erään mua varmaan 10 vuotta vanhemman miehen kanssa (oli siinä muitakin). Siinä tuli juteltua yhdestä sun toisesta asiasta. Olin kuitenki tosi yllättyny ja hämilläni, ku hetken mielipiteitäni jaettuani sain kuulla olevani maailman upein ja salamyhkäisin nainen. Kysyin hältä sitten, mistä tämä, ja hän vastasi näin;

Sulla on vahvat mielipiteet ja osaat pitää puheet asiallisena toisen mielipiteen huomioon ottaen. Sulta löytyy pokkaa sanoa asiat kuitenkin kuin ne on ja puet sen hyvin sanoiksi, niin, et toinen ymmärtää hyvin. Et paljasta kaikkea, osaat kiertää kysymyksen kuin kysymyksen, joten olet salamyhkäinen, joka tekee susta mielenkiintosen naisen. Kaiken lisäksi olet kaunis kuin enkeli. Kaikki kunnioitus hälle, joka on sut omakseen saanut.

Kyseessä siis oli mies, joka ei todellakaan näyttäny siltä, et se vois ajatella jotenkin noin syvällisiä. Ehkä tää johtuu siitä, et se näki kun olin hetken aika surkeena ja halus piristää ja kohottaa mun itsetuntoo. Mitäs mä siinä.. Menin ihan sanattomaks ja leimahdin ihan punaseks. Kiitos nyt vain, hän nimetön mies. Ja siis hän puhu musta ihmisenä, ilmaisi miten hän mut näkee.

Jos vaikka suuntais pehkuihin, nyt kun on saanu kaiken sanottavan sanottua.
Hyvää yötä, blogikansa.

ps. oon tänään saanu toisen lukijan ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti