torstai 20. syyskuuta 2012

Blogihaaste

Haastettujen pitää

1. Kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Vastata myös 11 kysymykseen jotka haastaja on määrännyt.
3. Määrätä 11 kysymystä haastetuille.
4. Kertoa onnekkaille haastetuille.


Yksitoista asiaa minusta itsestäni

1. Muumit on kivoja.
2. Kammoan neuloja. 
3. Olen sosiaalinen ja haluan/tykkään tutustua uusiin ihmisiin.
4. Arvostan oikeita ystäviä.
5. En meikkaa.
6. Mulla on poikaystävä.
7. Ja maailman ihanin kummipoika.
8. Hermostun, turhaudun ja ärsyynnyn tosi helposti.
9. Mua jotenkin pelottaa kaikki naamiohemmot. Kuten tässä.
10. Mun kämppä on lähes aina sotkunen.
11. Oon tylsä.

Yksitoista kysymystä

1. Mikä on lempivuodenaikasi? Miksi?
- Oikeestaan tykkään kaikista vuodenajoista. Kesästä koska lämmintä, syksystä koska ihanat syyssäät, talvesta koska lumi ja pakkanen ja keväästä koska kesä. :)

2. Mistä pidät itsessäsi eniten?
Tää on tosi vaikee. Varmaan sosiaalisuudesta ja kyvystä eläytyä toisen asemaan.

3. Millaista musiikkia kuuntelet? Lempiartisti/bändi?
- Laidasta laitaan. Sanoja kuuntelen enemmän kuin melodiaa. Mut fiiliksen mukaan.

4. Millainen juhlija olet? (hillitysti/överisti/harvoin.. yms.)
- Harvemmin kyllä mitään otan, vaikka aika usein nykyää bileissä sun muissa tulee käytyä.

5. Onko sinulla tulevaisuudensuunnitelmia? Minkälaisia?
- Juu on, paljonkin. No jos pitkällä tähtäimellä katotaan, niin varmaan se ikioma kämppä ja poikaystävä sinne kans. Ehkä joskus siitä aviomies ja perhe. Ja tietysti tarkotus olis työllistyäkin joskus.. :)

6. Mitä pelkäät?
- Läheisten ihmisten menettämistä.

7. Millaisesta urheilusta pidät?
- Rullaluistelu. :3

8. Mikä asia sinua ärsyttää?
- Ylimieliset ihmiset. Ja sit kans sellane ihmisten ennakkoluulot. Mustaki jotku puhuu ties mitä ja että miten kamala ihminen oon ihan vaan kuullun perusteella. Ja yleensä puheiden takana on ex tai hyvä kaveri jonka kans on menny välit poikki. Mä en ainakaan leimais ketään sen perusteella mitä kuulen, ja vaikka leimaisinkin, antasin sille mahdollisuuden näyttää et se ei oot totta mitä siitä puhutaan.

9. Oletko ollut ulkomailla? Missä?
- Juu. Öö.. Norjassa, Ruotsissa, Virossa.. Venäjälläkin kuulemma?! joskus kun oon ollu ihan vauva. Joskus muistasin isän näin sanoneen?

10. Millainen olet luonteeltasi?
- Oon kikattelija ja vajaa päästäni. Huhhuh. Oon tosi sosiaalinen ja empaattinen, mut en niille, joita en vaan voi sietää.

11. Mitä teet vapaa-ajallasi?
- Mitä? Eihän mulla oo muuta, ku vapaa-aikaa.>nä ja muut

Sinulle

1. Mikä on mielestäsi paras luonteenpiirteesi?
2. Mikä on noloin tilanteesi?
3. Miksi kirjoitat blogia?
4. Mikä on paras ruumiinosasi?
5. Onko sinulla mitään haaveita?
6. Kuka on sinusta tärkein lähipiirissäsi?
7. Lempiruokasi ja -juomasi?
8. Miten kuvailisit sanaa ikkunamainen?
9. Miten kuvailisit itseäsi?
>10. Oletko enemmän itsenäinen vai seurankipeä ihminen?
11. Mikä on pahin pelkosi?

Lähetän haasteen:

2 kommenttia: