perjantai 24. elokuuta 2012

Menee liian lujaa !

Mulla on niiiiin draivi päällä, et pois alta ! Ideoita pursuaa siitä, mitä kaikkee blogiini voisin sisällyttää. Mä en edes tiedä miks mä alotin kirjottaan nyt, koska ei oo mitään järkevää päässä. Onneks se tulee luonnostaan.

Mulla on tosi hyvä fiilis. Vaikka oonkin koko illan yskiny niin, et oon lähes tukehtunu, ja sit melkeen oksentanu sen takia. Hengissä kuitenkin oon. Kattelin tossa leffaa, mut uni ei tullu. Ajattelin sitte tulla tänne sekoilemaan ajatukseni pois päästä, jotta saisin unirauhan.

Oon miettiny, et jos sanotaan tulevan ylä- ja alamäkiä, se tarkottaa sitä, et alamäessä ei mee niin hyvin jne. Mut eikös perjaatteessa alamäki ole helpompi mennä, ja ylämäki raskaampi? Vai oonks mä nyt ihan kujalla? Kertokaa te harvaset ihanat ihmiset, jotka tätä luette, et mitä te mietitte tästä.

Tunnen itseni tooooooodella julmaks. Olin tossa hetki sitten pihalla, kun olin tulossa sisälle, näin et maassa oli 10 e seteli. Mä katoin sitä hetken siinä ja kuitenkin menin sisälle.  Käännyin vielä kattomaan sitä ja mietin, et se kastuu jos yöllä sataa, ja et joku sen siitä kuitenkin ottaa. Mä sitten kipasin sen siitä ja pinkosin takas kämppääni. Nyt kuitenkin VALTAVA tuska ja taidan viedä sen takas. Joku muu saa ottaa tän tuskan hartioilleen. Musta tuntuu, et oon julma, ilkee, varas, itsekäs ja idiootti. Vaikka laittasin sen ilmotustaululle, se ei todellakaan eksyis omalle omistajalleen. Tosin mulla kyllä kävi mielessä se, et se olis multa tippunu. Koska en nähny sitä ulos mennessäni, vaik se oli ihan oven edessä. Mut en voi vaan muistaa, et oliko mulla seteli taskussani. Auttakaa ! Vienkö mä sen takasin sinne missä se oli.. Mä en haluu olla varas..

Huomenna olis kiva, jos jaksasin siivota ja tiskata. Sit menisin taaas ihanan kissan vahdiks (lue: kunhan katon et sil on ruokaa ja paijaan sitä vähintään kerran päivässä) ihanan ihmisen luo, sit vois illalla kehittää jotain mukavaa tekemistä, etten vaan istuis  k o k o  iltaa koneella, taas facebookin pelien kanssa jumittamassa. Ehdotuksia?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti