perjantai 31. elokuuta 2012

K18 !

Mä NIIIIIIN vihaan sitä, kun joku tutun tutun tutun tuttu alkaa tosissaan flirttailemaan "hei mä sillon näin sut sen ja sen kanssa kun olin ite sen ja sen kanssa muistaksä?!?!" ja luulee, et mun haarat aukee joka vitun vastaantulijalle. Niin ja tietää vielä, et seurustelen. Mulla on poikaystävä, jota rakastan yli kaiken, ja josta tällä hetkellä en aio luopua. RAIVOSTUTTAA ihan oikeesti ARGGHHH mä en oo mikään jakorasia... Painukaa nyt jo jonnekin helvetin pitkälle kasvamaan ja jättäkää mut rauhaan... Elämässä on muutakin ku seksi !

Sori, oli ihan pakko. Nyt on taas kevyt olo. Ehkä mä ens kerral pysyn vähä mukavemmissa aiheissa.

Edit: Niin siis eihän siinä mitään pahaa oo et flirttailee, mut kun se on sellasta tyrkyttämistä ja antaa kuvan itestään, et tahtoo "ryöstää" mut mun omalta kullalta.. Ja varsinkin ärsyttää, kun ei itteeni kiinnosta pätkääkään kyseiset ihmiset, eikä ne sanomalla ymmärrä lopettaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti