lauantai 22. joulukuuta 2012

Jouluuu

Pian näköjään jo häämöttää joulu. En tiedä mitä odottaa. Enkä enää oikeestaan jaksa kirjottaa. Tässä ote mun keskusteluista:



Nää on taas näitä aikoja kun ei paljon tunteitaan voi hallita.
Jollai tapaa tuntuu, et ne heittää kauheeta vuoristorataa ja se vasta ahdistaaki..
Välillä niin kivaa kun on joulu ja kaikki ja sit tulee taas olo et vois ohittaa koko joulun jne.. 

...

En mä osaa vaan selittää.. Kun joulu on tietty perhejuhla ja sit siin on kaikki kivat jutut hyvä ruoka jne. Mut sit vaan painaa iskä ja sen puuttuminen ja sit se et jollain tapaa haluis vaan olla yksin, onhan tää mun oma koti. Tai sillain jollain tapaa on joulust tullu sellanen jokavuotine perhejuhla, mut ei vaan niinku jaksa sen enempää tätä hömpötystä.. Viime vuonnaki saatoin iha yhtäkkii purskahtaa itkuun ja oli aika raskasta sit sen takia. Onneks ei silti kestä ku muutaman päivän ne itkettävät ajatukset.

...

Onha se silti raskast mulle, kun kaikki vaan hymyilee ja nauraa ja nauttii ympärillä
ja sit mä pilaan sen tunnelman masentumal.

...

Kyl mä tien sen, et äiti ja nää ymmärtää.
Mut esimerkiks kun näin ihmisii viime joulun joita en tuntenu,
nii kiva kun niit oli siin ympäril kun pahin itku tuli..
Ja sit se oli viel pahempi, kun sitä alettiin selitteleen siinä ja kuulin kaiken..






Huolimatta mun fiiliksistä, hyvää joulun aikaa itse kullekin ! ♥
Voi olla, et palaan vielä ennen jouluaattoa. Mut ARVONTA tapahtuu varmaan tapaninpäivän puolella, ilmotan siitä fb-sivulla vielä lähempänä! Vielä ehtii osallistua, kommenttia vaan sähköpostin kera. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti