torstai 8. marraskuuta 2012

Pöllöjäää

Oon tooooosi huono keksiin otsikoita.

Niin, päätin sitten, et se kirppis nousee pystyyn, kun kävijämäärä nousee 2000:een tai lukijat 20:een. ;) Asun siis Porissa, mut tottakai ne postin mukana kulkeutuu, jos joku kauempaa niitä havittelee. :) Mietin tässä et pitäiskö jokaselle tavaralle/vaatekappaleelle asettaa vaan kiintee hinta vai vaan tylsästi laittaa aikaraja, et korkeimman tarjonneelle lähtee.. Toisaalta ei mun blogissa niin paljon kävijöitä ole, et täällä mitään sotaa saatais pystyyn. ;) Mulla on siis kaikkee mulle turhaa roinaa, mistä oon valmis luopumaan, vaatteiden lisäks.

Tänään on jokseenki ollu jo parempi päivä. Oon jättäny kaiken turhan hermoilun ja eläny perjaattees jopa minuutti kerrallaan. Kauppaan lähtökin oli nopee päätös ja sama ruoan kans, mitä ostin. En tee nyt yhtään mitään mikä vois saada mut vähänki stressaavaks. Toisaalta on aika tylsää, kun ei malta tehä mitään. Mut parempi se näin on.

Sit ku pystyy taas tekemään jotain stressaamatta, voisin jopa kuvitella tekeväni uuden videon... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti