perjantai 30. marraskuuta 2012

Päivät 5-7


Päivä 5 - Mitä on rakkaus?

Hmm tää on tosi kinkkinen. Kuten tossa aikasemminkin jossain postauksessani mainitsin, en osaa vieläkään selittää sitä. Yritän nyt kuitenkin. Otan esimerkiksi ihmisen ja itseni, miten sen tunnen.

Rakkaus toista kohtaan kertoo siitä, et toinen on tärkeä ja toisesta välittää. Menettämisen pelko on vahva ja siitä johtuukin mustasukkasuus, pelkää menettävänsä rakkaansa toiselle. Rakastettuna voi tuntea olevansa jotain, tietää että välitetään ja ettei ole yksin. Se voi kohdistua oikeestaan mihin vaan. Kai jopa tunteeseen voi rakastua.

Päivä 6 - Minun päiväni

Tässä päivässä ei oikeestaan oo mitään kerrottavaa. Nukuin ehkä vähän laittoman pitkään, koska oon koko viikon menny muutaman tunnin yöunilla - en oo siis saanu vaan yksinkertasesti unta ja sit uni pääsee katkeemaa eikä enää voi nukkuu.. Yks immeine jo sano, et pitäis jotain unilääkkeitä hommailla mut nääh, ei ne niitä anna ennen ku on muutaman kuukauden ollu vaikeeta. Ja en mä nyt mitään nukkumista haluis pistää lääkkeiden varaan, jossain vaiheessa niihin koukkuun kuitenki jäis.

Lähdin poikaystävän kans kirpparille kiertään, siit menin kaverille ja sit tulin kotiin. Nyt mä oon tässä ja lagaan. Ja on ihan älyttömän kipee olo. Ulkona käy ihan hirvee viima, toivottavasti en saanu itteeni kipeeks..

Päivä 7 - Paras ystäväni

Mä en aio kertoo kenestäkään vaan haluun kertoo mielummin sen, et mitä mä odotan ihmiseltä, et se voi lukeutua mun hyvien ystävien joukkoon. Niin ja toki meinasin mainita, et millanen ystävä mä mielestäni olen, ja millasta palautetta oon saanu.

Ne tärkeimmät asiat mitä mä toivon ystävältä on tässä:


  • Luotto - Se, että ihmiseen voi luottaa ja kertoa synkimmätkin salaisuudet ilman pelkoa sen eteenpäin kertomisesta.
  • Aito - Ystävän on voitava olla oma itsensä seurassani ja kertoa asiat kuin ne on jos on kertoakseen.
  • Kunnioittaa mielipiteitäni - Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, ja ystävä ei arvostele omaani.
  • Tuki - Voin luottaa läheisen tukeen.
  • Huumorintaju - Ymmärtää kuitenkin missä menee raja, ja tietää heikoimmat kohtani joihin ei kannata osua.
  • Rehellisyys - Lähinnä tällä tässä kohtaa tarkotan sitä, et voi kertoo vaikka ihan suoraan, et joku asu ei sovi mulle tai hiukset on rumasti tai jotain, ihan mitä vaan mitä muut ei kehtaa sanoa.
  • Aika - Mulle löytyy aikaa. Tarkotan nyt, et jos viettää muiden ihmisten/kaverien kanssa aikaa, eikä mua oteta mukaan/selvästi muut kaverit kiinnostaa enemmän, niin en mä sillon koe sitä ihmistä kovin hyväks ystäväks. Tääkin on silti niin tapauskohtasta. Joskus vaan jollain on älyttömän paljon menoa ja älyttömästi ihmisiä ympärillä.


Nää ei oo vaatimuksia, vaan asioita, jotka näen hyvässä ystävässä. Löytäsin vaikka kuinka paljon lisää, mut noi taitaa olla ne kaikista tärkeimmät. Enkä vaadi täydellisyyttä. Jos joku tahtoo lukeutua mun ystäviin, tässä on ne mihin kannattaa kiinnittää huomiota. Se, että ei näe usein, ei estä ystävyyttä. Onhan mullakin tuolla n. 200 km päässä niin ihana ihminen. Me ei liian usein jutella ja vielä harvemmin nähdään, mut silti se side vaan kestää.

Millainen ystävä itse olen mielestäni?


  • Otan muut huomioon.
  • Hyväksyn toiset sellaisena kuin he ovat.
  • Oon valmis tekemään palveluksia.
  • Ja uhrautumaan.
  • Väitän tosissani.
  • Kuuntelen mielelläni.
  • Haluan auttaa.
  • Oon aika seko, joten välillä mua saa hävetä ja nauraa.
  • Pidän asiat itselläni.
  • Autan siivoomisessa.
  • Vien kissasi/koirasi lenkille.
  • Oikeastaan mua saa hävetä pelottavan usein.
  • Oon sosiaalinen ja tutustun helposti uusiin ihmisiin.


Tällästä tällä kertaa, toivottavasti tuli tarpeeks informaatiota. :) Tosiaan, laitan tohon oikeeseen palkkiin linkin blogin fb-sivulle, niin sinne voi laittaa viestiä ihan rohkeesti, jos kokee jotain kutinaa ja tahtoo jostain asiasta mainita, tai vaikka tutustua. Arvostaisin todella, jos nimenomaa tytöt yhteyttä ottaisivat. Tämä siks, et naispuoleisia kavereita ehkä liian vähän.. :)

Ps. Olen pahoillani, petin luottamuksenne (nyyh) kirppiksestä. Mä tajusin et oon antanu puolet niistä kamoista jo pois, mitä etin. Mut teen joulusiivouksen tässä varmaan viikonlopun aikana, ja koitan ettiä mahdollisimman paljon tavaraa, et olis järkeä niitä tänne laittaa. Suurin osa vaatteistakin tuntu jotenki hölmöiltä, et ei ketään sellasia haluis. Mut toisen turha voi olla toisen aarre.. Mut mä vähän mietin, et voisin lukijoiden kesken suorittaa pienimuotosen arvonnan joulun jälkeen. Voisin sen sitten postissa laittaa.. Näin joulun alla kun tuo postin kulku on hieman hitaammanpuoleista.. Mut ei kun lukijaksi liittymään jokainen! Toki ennen arvontaa laitan postauksen, että ketkä lukijat on vielä mestoilla. Toiset kun eivät kommentoi tai muutakaan, niin en tiedä, että lukevatko vain. Ja tämähän siks, et arvostan todella, et te ootte ollu mun mukana hyvinä ja huonoina hetkinä, ja tää on mulle tosi tärkee "harrastus" käydä täällä. :) Ja pliis, älä liity lukijaks vaan sen takia, et voittasit jotain.. Toivon, et oot aidosti kiinnostunu blogista. Blogin fb-sivulla viestiä laittaen voi ilmoittaa ittensä mukaan, jos on joku hyvä syy, miksi ei lukijoihin kuulu, mutta kuitenkin ahkerasti täällä käy. Mutta nyt, sormet sauhuten kirjoitan,

hyvät yöt, rakkaat lukijani.



Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen harrastukseni
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti