keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Vapaus !

Moi.

Mua nyt turhauttaa kun ei meinaa millään tulla uni ja pyörin sängyssä ku mikäkin kissa jolla on sinappia pepussa. Noooo ei nyt ihan. Mä nyt ajattelin vaan tulla tänne päivittelemään jotain ihan rändömiä koska mulla oikeesti lyö päässä tyhjää ja se uni tosiaan vois tulla, huoh.

Noniiii mistäköhä mä nyt kehittäsin aiheen.. Mä oon oikeesti tosi huono kehittää niitä (koska oon tyhmä ihminen) ja sit kun saan idean, mä toteutan sen ihan päin persettä. Joo ootte kaikki tosi kivoi ja ihkui ja silleen ja siks mä koitankin kysellä niiltä harvoilta (ja valituilta), et kertositte mistä mä kirjottasin. No vähän meni yli. Mut mä oon väsyny, antakaa anteeks.

No kehitetään nyt vaikka aihe mun tyhmyydestäni (jeeee kivaa!). Tosiaan, mä oon tyhmä, vai sanoinks mä sen jo? En mä tiedä?

Kun minä palloilen aina välillä ties missäkin sivustolla, ja varsinkin kuvakkeessa, selailen galluppeja aika tiuhaan tahtiin ihan vain siks, et oon myös tylsä ihminen. Törmään siis siellä jatkuvasti kommentteihin/vastauksiin, jossa on aina se yksi sama ihminen sanavalmiina. (Kävin välissä stalkkaamassa kuvakkeen blogeja eli takas asiaan...) Mut siis mä en ite oo ainakaan sanavalmis. Osaan vastata kyllä ja ei kysymyksiin kuten onko ollut kiva päivä? taaai vaikka onko ruoka hyvää? Jooo mä vähän vähättelen itteeni, kyl mä pystyn parempaankin, mut joudun kehitteleen vastaustani hartaasti ja pitkään, ja luen sen valehtelematta noin 50 kertaa läpi, et onks se nyt varmasti fiksusti sanottu. Huoh, aika pelle mä oon.

Mä oon vähän tällänen välillä, huolimaton. Varsinki siivouksen suhteen (iiks!). Tää postaus on kirjotettu miten sattuu ja oon vähän hypänny kyllä nyt tieltä ojaan mut ei se mitään se on ihan sallittua, eiks niin? Meikäläine taitaa painuu nyt nukkumaan.

Jippiiii, jaksoit lukea ihan loppuun asti ♥

4 kommenttia:

  1. Taitaa ol sukuvika toi sanavalmiuden puute :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niijoo vois tietty mainita et ketä ees kommentoi t. Eetu :P

      Poista
  2. Haahaah :DD Äiti on ainakin niin sanavalmis et sieltä se ei ainakaan tuu :D ps. ÄRSYTTÄÄ ku en saa tota vastaa-nappia toimimaan sit millään..mitään ei vaan niinkus tapahdu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo mut otetaa ny huomioo seki et äitil o ollu 30-40 vuotta enemmä aikaa opetellakki niit vastauksii ku meil :P

      Poista