maanantai 27. elokuuta 2012

Leffatykki

Viikonloppuna meni aika lujaa. Perjantaina tuli vähän riehuttua ja lauantaina olin sitten vähän heikossa hapessa koko päivän, mut illalla kuitenki lähettiin vielä venetsialaisiin kattelemaan raketteja. Harmitti kyllä, kun otin aika paljon videokuvaa (oli meinaan muutama aika makee pamaus) ja kun tänään niit olisin katellu, nii en löytäny niitä puhelimesta mistään. Tais kyllä jätkäkaveri kattoo vähän, ku suupielet valu aika alas. Enhän mä mitään menettäny, mut outoo, kun kuitenki niit videoita oli monta ja ne oli oikeesti upeita. No, onneks muistot säilyy mielessä.

Plääh, mulla ei oo nyt kyllä mitään asiaa. Oon kutonu nyt muutaman tunnin mun rakkaalle poikaystävälleni villasukkia. Nyt kyllä pelottaa, et mahtuuko ne sen jalkaan.. Mut kattoo sitten, ku oon kantapään saanu ensin tehtyy. Ohje on kyllä 46 kokoselle jalalle, koska tiedän tekeväni jonkin verran tiukempaa, mut kuitenkin itelleni teen 48 silmukan ohjeella, ja hälle 56, joten ei siinä kauheeta heittoo oo paksuudessa.. Saa nähä saanko itelleni kivat villasukat.

Myönnän, äsken katoin Barbien leffaa. Oon nyt niistä kolme jo kattonu (latasin niitä 12), ja vaan yks on mistä oon pienestä asti tykänny. Tää minkä tänään katoin, oli kans kiva. Mut niistä muista en oikeen silleen välitä. Syy miks oon noita kattonu, on se, et tulee lapsuus mieleen. Ja kuinka mä sillon pienempänä kirjotin sana sanalta vihkoon jokaisen laulun ja opettelin ne ulkoo. Sitten olin ylpee itestäni kun osasin laulaa ne yhtä hyvin kun barbit siinä leffassa. ♥

Leffoista puheenollen.. Oon aina tykänny kauhusta. Siinä on sitä jotain. Mut musta on alkanu tuntuu, et mikään kauhuleffa ei saa enää sitä samaa tunnetta aikaseks. Tänäänkin kattoessani leffan Skeleton Crew, huomasin et se oli pelkkää sontaa. Esittely oli kiinnostava ja houkutteleva, ja samoin kansi ja ulkonäkö. Siinä tehtiin snuff-tyylistä elokuvaa, missä ei siis oikeesti teurastettu, vaan näyteltiin vaan ja se oli tosi sekava. Sit se yks äijä joka oli ohjaajana sekos siinä jossain vaiheessa ja alko silppomaan niitä ite vähän niinku Saw:in tyyliin. Huhhuh. Ehkä mä valitsen elokuvat väärällä simmulla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti